آیا امیدی به توقف دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا امیدی به توقف دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه وجود دارد

آیا امیدی به توقف دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه وجود دارد؟ به رک و پوست کنده، بیمار که به تازگی شروع دیالیز از آنها فرصتی بزرگ برای متوقف کردن آن، اما این تقاضا را برای پیدا کردن بعضی درمان های جایگزین.

چرا بیمار نارسایی کلیه امیدوارم اند برای جلوگیری از دیالیز؟

شما می دانید، دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه، آن را فقط می توانید بخش هایی از علائم ناشی از نارسایی کلیه از بین بردن، اما می تواند به کلیه محافظت و نه بهبود عملکرد کلیه. بنابراین، برای افرادی که دیالیز برای یک مدت طولانی، عملکرد کلیه خود را ضعیف و ضعیف، در گذشته تبدیل خواهد شد، آنها ممکن است عملکرد کلیه کاملا از دست بدهند.

با این حال، برای بیمار که به تازگی شروع دیالیز آنها هنوز هم برخی از توابع باقی مانده کلیه داشته باشد، اگر آنها می توانند برخی درمان موثر برای حفاظت از آنها و تعمیر خاصی از کلیه های آسیب دیده پیدا کنید، آنها یک شانس برای خلاص شدن از شر است.

چه درمان می تواند بیمار نارسایی کلیه در دیالیز کمک کند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه، آن را نه تنها می توانید بافت کلیه از آسیب بیشتر محافظت اما همچنین می تواند بافت کلیه آسیب دیده به درجاتی تعمیر. با این روش، آن را می توانید عملکرد کلیه به برخی از درجه بهبود، در نتیجه کمک به بیمار با بیمار به دیالیز زندگی بهتر، حتی، کمک به آنها فرصتی برای خلاص شدن از شر دیالیز است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای نارسایی کلیه یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: